۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۹

«بی‌گناه» به استخر رسید/ از میان خود و دیگری

«بی‌گناه» به استخر رسید/ از میان خود و دیگری

نمایشگاه نقاشی «بی‌گناه» روز جمعه ۲۷ مهر در گالری استخر از پروژه‌های آرتیبیشن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه آثار بهنوش مومنی با عنوان «بی‌گناه» روز جمعه ۲۷ مهر در گالری استخر از پروژه‌های آرتیبیشن آغاز به کار می‌کند.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است:

«تراژدی عمیق زیستن آنجا شکل می‌گیرد که بسیاری از موجودات زنده در مسیر زندگی می‌آموزند که خود و گروه خاستگاه‌شان را برتر ببیند. این ماجرا تا آنجا اوج می‌گیرد که انسان، دیگری را از خود نمی‌داند. آنجاست که او می‌تواند هر خطایی را انجام دهد و در این سایه، هر خشونت و مرگی را مجاز می‌داند. اما این تراژدی حامل یک تناقض نهفته در درون خود است: نحوه زیست و تجربه‌های پیشین ماست که تعریف «خود و دیگری» را ذره ذره شکل می‌دهد و ما اراده‌ای در این امر نداریم مگر اینکه با تجربه همزیستی با دیگری، معنای جدیدی را به این تعریف درونی «خود و دیگری» تحمیل کنیم.»

بهنوش مومنی متولد ۱۳۷۳ و فارغ‌التحصیل رشته هنر از دانشگاه علم و فرهنگ و عضو انجمن نقاشان ایران است. او تاکنون در بیش از ۱۰ نمایشگاه گروهی حضور داشته و آثارش در آرت‌فر افوردبل در نیویورک نیز به نمایش درآمده است. مومنی همچنین در رویداد استعدادیابی «واکاوی» به سال ۱۴۰۲ نیز برگزیده شد.

علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ برای بازدید از آثار این نمایشگاه به گالری استخر به نشانی شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه رضایی، پلاک ۶، مجموعه ایوان ربط مراجعه کنند.

کد خبر 6259200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha